söndag 23 september 2012

En lördagskväll med skruvande , plockande och framförallt en hel del underbar ljuvlig musik.
Spelat en hel del på song pops . Inte så snabb jag inte. Men lite skoj är det.
Att än en gång försöka skapa ett hem när halva livet passerat? Ja , känns konstigt men det är bara att se till att det blir bra .
Varit till ett underbart varuhus: Ikea .
Skojar: gillar inte trängas med alla andra som tycker att vädret är trist och tillbringar lördagseftermiddagen där. Tur att jag visste vad jag skulle ha!
Pratat med två av mina största älsklingar i mitt liv; två av tre söner. Den yngsta ville ha mamis marinadrecept <3 Lite gillar de vad jag gjort .
Den äldsta "gormar jag lite på " ( skämtar ) Han hittar nog inte handkontrollen till mitt högtalar/ video bl.a. Bl.a. Bl.a. till tvn .!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar