torsdag 1 september 2011

Den här veckan körde jag på hårt efter ett par veckors vila. Lite, lite för hårt kanske. I dag är benen trötta och "sladdriga" känns det som. Så stavgången i spåret i morse som jag hade tänkt mig fick stå över . Det blev vila och långfrukost i soffan. För att om en stund ta tag i lite strykning och jobbsökning.

Riktigt roligt annars med stavgång. Och nu när jag har skaffat mig ett par riktiga skor att gå i så är det en fröjd att gå. Tänk vad skor är viktiga! Dessa av märket Garmont och jag köpte de hos www.adnature.com 
Rea just nu.
Stabil, lätt och välventilerande trailrunningsko för allroundbruk i varmt klimat!
Dammodell.
Fungerar även grymt för vardagsmotionären och som skön promenadsko för dig som rör dig mycket. Modellen har en välventilerande ovansida i mesh och är skapad för löpning i varmt väder och alla typer terräng. Från vägar till stigar, motionsspår och bergslöpning.
I veckan har det också blivit en hel del hälsosam mat. Både bondbönssoppa och sparrissoppa. Jag gillade faktiskt bondbönssoppan bäst. Kanske för att minnena av mormor  och mig spritsandes bondbönor till stuvningen hon gjorde när jag var barn. Jag gillar i alla fall bondbönor.
Gott, gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar