måndag 1 februari 2010


Så var det måndag igen. Tänk vad fort helgerna rusar fram, jag undrar varför? Jag har haft en jätterolig helg på skolan och är så glad att jag tog steget. Trots allt läsande om muskler o leder på latin, så är det riktigt skoj. Hela helgen har gått åt till att öva massage för att avsluta söndagen med lite färgning av fransar och bryn. Det är ju det som är så härligt ; att vi övar på varandra. För mig blev det en hel del masserande på söndagen och jag vill lova att det känns i mina ben i dag. Träningsvärk: Ja.
Tittade för en stund sedan på termometern som visar -20 grader!! Usch vad jag börjar bli trött på den här kylan. Men innan vi vet ordet av så är det nog snart vår och en värmande sol. Jag längtar......
Ha nu en riktigt härlig vecka och hux flux så är det lördag igen!
Kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar