söndag 23 december 2012

Dan före dan




Uppesittarkväll och en ny vana....... Det mesta är klart och det doftar gott i huset av såpatvättade golv. Helt annorlunda alla andra dan före dan dagar de senaste  27 åren så struntade jag i att griljera skinkan i kväll..... Vem skulle smaka? Ingen så jag gör det i morgonbitti i stället. Doften kan finnas kvar när mina älskade ungar kommer.
Ja de andra är också självklart välkomna :)
Istället för att klä en gran pysslade jag till det lite med hyacinter. Med vilda kattungar (5mån) så hoppar jag över granen i år.

Julen är mycket mer än ljussken och glädje; Den är den sköna vänskapens anda som lyser upp hela året. Den är omtänksamhet och vänlighet, den är hoppet som återföds, för fred, för förståelse, och för välvilja till ALLA människor ❤

Önskar er alla en riktigt fin jul!
Var rädda om varandra !
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar