måndag 17 december 2012

3.e Advent

Livet kan förändras snabbt och man är aldrig förberedd. I helgen "skrämde" min kropp mig rejält och jag blev intvingad till akuten! Väl där ville de inte skicka hem mig förrän alla prover inom ett dygn visade sig att vara bra
Man låg där på intensiven och många tankar vandrade igenom mitt huvud......
Ingen mat, ingen dryck, ingen laddare till telefonen (jag fick ha den på eftersom jag inte hade några övervakningapparater), och ensam med sina tankar.



Tappade till slut räkningen hur många gånger de stack mig i den andra armen och hur många rör de tog innan de satte in ett vätskedropp.
Jag är så fantastiskt tacksam över livet och alla fina människor jag har omkring mig.

Nu är jag hemma och vilar upp efter den här omtumlande helgen. Morgonrocken och raggsockorna har varit på precis hela dagen. Mamma kom förbi med lunch och lussebullar. Och så skottade hon rent utanför mitt hus och även en fin gång fram till vedboden. Och snön var ju inte direkt lätt i dag.
När min snälla rara mor åkt hem plockade jag fram mina tomtevänner.
Kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar