lördag 10 november 2012

Veckorna bara rusar......

Samlar mig på morgonen efter en annorlunda vecka som gjorde mig helt slut!
Nästan så att jag fick julkänsla i morse trots grönt och varmt.
Jultiden och nyår börjar komma närmare. Jag tycker ju absolut inte om den!
Eller som en vän frågade mig idag; Känn efter vad du verkligen känner?
Har pysslat, bakat, städat, handlat julklappar, slagit in julklappar och farit omkring........ Till vems glädje?
Men nu är det inte så längre. Vuxna barn och man vet inte vad de planerar.
Får se var man tillbringar julen? 
Ikväll blev det lite bubbel efter städning och enkel middag.
Ljusen tända och en liten eld i kaminen väntar jag på en fin ung glad tjej som ska komma hit. Hon är så sprudlande glad så att det smittar av sig. Får se vad hon bubblar om ikväll ;-)
........Jag lovar; det blev en del härliga skratt
Kärlek
Ligger och myser bredvid oss i soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar