söndag 21 oktober 2012

Vad är det för fel?

Helgen har rusat fram och försvunnit utan att man hunnit blinka. Visst har jag haft det bra. Jobbat både fredagkväll ( packat och plockat ihop för lördagen).
Löragen blev lyckad och helt suverän. Underbar och mysig idé. Mammor och deras döttrar inbjudna till en "spahotellmys" vistelse.
Jag och två andra terapeuter bidrog med våra behandlingar:Massage, manikyr, chokladansiktsbehandling, reflexologi.
Plockat iordning efter mig idag, fakturerat och det bästa av allt: fikat och myst med yngsta sonen och hans sambo.
Han sa något väldigt klokt till sin mor ;-)
Klart du ska bo i stan nära DIN familj <3 p="p">Två senaste åren bodde jag i min barndomsstad där  mor, far, syster och två bröder bor.
Men min familj är mina barn enligt honom.
Så klart att det är!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar