söndag 7 oktober 2012

Sammanfattning av veckan

 Äntligen kom det lite sol. Glad blev jag.
Veckan sprang fram i 180 och helt plötsligt var det fredag. Några reflexologibehandlingar fick avsluta fredagskvällen.
 Lördag vaknar jag tidigt....för tidigt och sovit alldeles för lite; 4 timmar! Usch, och kan inte somna om.
Fin, kall morgon tar jag en promenad innan frukost. Skönt!
 Kan inte riktigt fatta att jag bor i ett hus igen med fruktträd och gräs att klippa. Inga hemmavarande barn som man kan tjata på att hjälpa till att klippa gräset ;) för mami har ju så mycket annat att göra.
Äh! Jag gillar att kklippa gräset. Det går bra :) 
Men kanske ska flirta med någon av gullgossarna mina med en god middag och matlåda, så kanske de vill klippa mitt gräs.
 Nej då.... de ska få mamis mat ändå. Börjar redan fundera på vad jag ska göra för gott till mina pojkar när de kommer på lördag......längtar!
Måste börja planera vad jag ska göra för mat, de är ju lite bortskämda och gillar god mat.
De brukar beställa trerätters ;)
 Kom hem ikväll med de andra två gullgossarna väntandes innanför dörren. Vi har gosat massor ikväll när jag kom hem.
Varit till min lilla salong och haft några behandlingar, för att sedan ´Springa`rakt över vägen till gymmet och träna en timma. Usch fortfarande lite träningsvärk från torsdagens träning. Nu får det bli måndagsvila så att jag klarar träningspasset på tisdag :)
Till mor en sväng och plockade med mig lite saker som fortfarande stod kvar hos henne.
Hittade en liten fjäril i hennes trapphus. Gulliga snälla mor hjälpte den ut.
Hem , lax till middag, telefonsamtal, och sen kryp upp i soffan för lite mys med gokillarna. Men nu är det gonatt för en stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar