torsdag 29 november 2012

Vissa dagar värre än andra

I morse när jag vaknade var det snö ute och det blåste rejält. Jag måste erkänna att det är vackert och ett lugn över snö och tidig morgon. Efter alla år med massor med snö och snöskottning som fick mig att må illa många gånger fick jag nog.
Men jag ger mig; det ÄR mysigt!
Och jag gillar att köra bil på vintervägar UTAN salt ;-)
I dag har väl inte varit den bästa av mina dagar.......Vissa dagar på jobbet kan vara värre än andra och man känner sig lite tom när man kommer hem till ett tomt hus och inte har någon att prata med. Nåja jag har ju mina små kattkillar *ler*. Tur är väl det.....några att prata med.
Måndag och tisdag var jag hemma från jobbet med feber, ont i huvudet, halsen och lederna. Började väl lite smått i helgen.....
Måndag eftermiddag orkade jag upp en stund och fick för mig att plocka upp adventstjärnorna. Blev lite pyssel innan jag bestämt mig för hur och var jag ville ha dem. 
Men; jaja, i år har jag tjuvstartat! Jag som alltid har satt upp allt på lördagskvällen innan 1:a advent.
Men i år myser jag själv lite tidigare.
Alla foton är tagna med min ipohne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar