söndag 4 november 2012

Mörka november

Finns det något bättre än doftande, rykande och hett morgonkaffe.
Tidigt i säng igår och...ups!
Vaknade 9!
Ganska skönt faktiskt att slippa vakna i ottan. Men jag kanske inte hinner med allt jag vill och borde  göra idag då. Kanske en tur på cykeln :-)
 Jag tycker ju inte riktigt om november månad! Mörk, grå och sorgsen på något sätt, trots att jag älskar levande ljus och att få elda i kaminen.
Förra året och i år under November månad, tänds vår stad upp på en del ställen. Vi var där och gick en stund. Skön mysig lördagspromenad som avslutades med att vi köpte hem mat och åt hos min väninna med familj.
Busstorget 
 


2 kommentarer:

  1. Skönt med lite fin belysning i alla fall när mörkret faller på. För mörkt är det! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tur att det finns ljus . Tycker inte om mörkret. Kram tillbaka

      Radera