fredag 2 november 2012

1:a november

 1:a november 2012!
Om jag tänker tillbaka på de sista tre åren; Oj vad jag har varit med om!! Är det riktigt att man ska få uppleva allt detta på endast tre år? Känns som ett helt liv.
Just nu bor jag i den här fina lilla stugan på landet alldeles ensam. Visst är den fin!
Ja det är ju inte det jag vill, men är så glad och tacksam att allt löser sig.
"just nu mitt" lilla hus.
 Ser inte många människor trots att de bor alldeles i närheten.
Men hästarna söker sig upp i hagen till mig känns det som. De går ofta här hos mig <3 p="p">
 Solnedgång tidigt nu i november. Jag tycker att det är en jobbig månad!
Mörk, kall och ensam.  Massor med ljus i hela huset värmer vackert.
 Efter att ha varit in till stan och handlat lite kom jag hem och lekte lite med kameran.
Ett av ljusen i mitt hus.
Köpte en lykta att ha i trappan. Katterna kommer inte åt ljuset.
Bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar