söndag 14 oktober 2012

Mina barn

 Middag med mina tre pojkar, den enes sambo, mormor och min syster.
Trevligt och roligt hade vi. Mår så bra när alla mina killar kan komma samtidigt!
Katterna fick presenter som blev väldigt uppskattade.
Det lektes massor.
Kanske också att kissarna fick sig ett namn. Ska "känna" på det ett tag.
Men de kanske inte är så tokigt.
 Även jag fick present. Fina lyktor. Vem påstår att jag älskar ljus ;-)
 Middagen blev väl uppskattad av alla. Tjälknul är nog en av mina pojkars favoriträtt.
Tomt och tyst blev det när alla åkte. Det är väl det som är jobbigast när man träffar sina ögonstenar.
Disk, och undanplockning av kvällen gjordes klar innan alla åkte, så vad göra?
Jo krypa ner i sängen och sova nöjd efter en härlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar