fredag 19 oktober 2012

Fredag

Var hamnar man om man vrider om nyckel och öppnar?
 
 Lite avslöjande om mig ikväll....men bara lite.
Jag hatar fredagar just nu!
Fredagar är väl annars för många bästa dagen på hela veckan. Man har arbetat sig igenom veckan, och får åka hem och bara vara hemma med familjen eller andra saker inplanerade.
Jag är så glad att min underbara väninna och jag hade tid för varandra i kväll en riktigt lång stund. Tyvärr bor vi 50 mil ifrån varandra eftersom jag flyttade tillbaka söderut. Ibland  längtar jag tillbaka upp!
Rotlös? Ja kanske....
 Jag  var iallafall till min lokal ikväll och plockade fram det jag ska ha för morgondagens jobb. Ska vara hemma hos någon som bjudit in vänninor och döttrar för lite myshelg. Jag och några andra terapeuter erbjuder våra behandlingar. Så eftermiddagen är fullbokad fram till kväll.
Ser fram emot morondagen
Groda
Feminin energi, skapelse, reproduktion
Grodan är ett vattenlevande djur och associeras med nytt liv, månens krafter och evigheten
 och evigheten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar