lördag 27 oktober 2012

 
 Underbart härlig dag. Började med en morgonpromenad, kaffe och en ganska lång stunds prat med min bästa vän. Jobbat en stund. Trivs så br med det.


 Hemma igen och tog ut mina små kattungar. Jag är nog mest nervös. Inte ett dugg rädda. Den lille framförallt. Han dra iväg han, nyfiken på vad som finns utanför dörren. Ligger just nu med huvudet på datorn och kontrollerar vad jag gör. Tittar på bilderna jag lagt upp. Känns som han godkänner bilderna.

Storebror däremot är lite försiktigare. Tar det lugnt och beredd på att det kan dyka upp oväntande faror.
Tog genvägen idag på krokiga smala hala vägar. Sommardäcken kvar på bilen.
Min bästa väns dotter ringde på eftermiddagen och undrade om jag ville ha sällskap till middagen.
Självklart! Alltid mysigare och trevligare att äta tillsammans.
Tack för en mysig trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar