söndag 30 september 2012

Några timmar av lördagen

Vad fint det är att komma hem sent och ha någon /några som blir så oerhört glada så de leker , busar, gosar för att sedan lägga sig till ro mitt i centrum. Kärlek
Jag började dagen med lite städning av huset. Åkte sedan in till stan och handlade lite saker som behövdes. Börjar om på nytt än en gång i mitt liv. En hårddisk bla, för att få mina foton från senaste åren. Eller ska man bara radera gamla kort? De kanske ändå bara påminner om saker man vill glömma och gå vidare....

Efter att ha varit och jobbat ett tag på eftermiddagen väntade "privatchaufför" och pizza. Mums och väldgt skönt så här på lördagskvällen.
Vi åt, pratade och skrattade tillsammans ett par timmar.
Skoj!
Myshunden kröp upp i mitt knä en stund! Gullhund!
Skjuts tillbaka hem till mitt "hem". Månen lyser så fint <3 p="p">
Jag sover alltid så bra dessa dygn.
Öl direkt från Polen....Ja, helt ok.
Sov så gott och var rädda om varandra <3 br="br">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar