söndag 2 september 2012

Ensamhet

Ensamhet är nyttigt, ja jag vet!
Men ibland är det jättejobbigt också. I natt ska jag sova här alldeles själv i denna stora byggnad :-/ och jag har ju redan varit helt själv i fyra timmar.!!!
Pratat en hel del i telefon har jag gjort. Tack mina goa fina vänner ❤

Middagen bestod av makrill i tomstsås, sallad, nötter, lite hallomiost och till det vin :) Ja det tycker jag faktiskt att jag är värd, här i min ensamhet. För liiite tycker jag synd om mig själv.
Kanske man ska krypa i säng istället för att sitta här och pina sig i ensamheten och vakna tidigt i morgonbitti istället. Då kan man ta en tidig morgonpromenad, dricka kaffe i lugn och ro, packa och bära ut i bilen så att man kommer i väg snabbt i morgon kl fyra.
Tänker nämligen åka förbi mobror o kusin på hemvägen, har ju inte varit där på två år.
Ja jag vet.... jag kommer hem mitt i natten.
Men vad gör väl det! jag har ingen att ta hänsyn till, bara mig själv ;)
Kram på er ❤

”Om Du alltid gör
vad du alltid gjort,
kommer du alltid att få
vad du alltid har haft.”
Saxat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar