tisdag 28 augusti 2012

Var ut efter jobbet i dag till "mitt" hus för att hämta posten i dag.
Det kommer att bli så bra där. Längtar efter att få börja flytta in.
Och helt plötsligt "dyker" det även upp vänner "från ingenstans" som är villiga att hjälpa till att flytta mina stora tunga saker. Nästa steg är att besluta sig för vem, för alla behövs verkligen inte.
 
Och kanske jag hittar begagnade stolar till köket som min väninna har i sina gömmor. Vita, som jag gärna vill ha.
Det känns så roligt och skönt men ändå lite ensamt att göra detta själv.... att alltid behöva vara stark alldeles själv.


Att vara en fri människa är att vara den man är, att kunna ge uttryck för vad man vill och känner, be om det man behöver, säga det man vill. Kanske är friheten allra mest beroende av att man vet vad man känner,vill och behöver så att man kan ge uttryck för det ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar