torsdag 16 februari 2012

"Semester"

Det är viktigt att lyssna på kroppen och sitt innersta!! Och nu gjorde jag det: Kroppen skrek STOPP! Ta semester! Igår morse orkade jag inte kliva upp, huvudet dunkade och jätteont i halsen. Jaha; det är bara att lyssna på min "kompis" och stanna hemma och vila. Jag har sovit, läst och stickat.
Tröjan jag stickar på har tagit lite lång tid, men när man haft en hel del jobb och annat att ta hänsyn till så tar det sin lilla tid.
Om några veckor kanske jag inte hinner sticka så mycket när jag ska börja på mitt nya, "jordade" jobb. *ler* Då blir det en utbildning först på ett år med teori det första halvåret varvat med praktik. Mycket att lära. Men det ska bli otroligt skoj att få chansen till det här nya. Och jag kommer att lära mig mycket även här.
Fortsättningen och avslutet på Reflexologiutbildningen får jag skjuta fram ett år. Tack och lov att man kan göra det! Jag har fortfarande kvar min lilla salong och kommer att finnas i den på lördagar plus någon annan dag i veckan som beror alldeles på mina dagar på nya utbildningen.
Att just jag har fått sådant "flyt" i början av 2012 är jag SÅ tacksam och glad över!
Det låter som om det är mycket omkring mig men jag får den hjälp jag så väl behöver och tips om hur jag ska lägga upp allt. Stort varmt tack till dessa!
Gå gärna in på facebook och titta, gå med genom att gilla!
Nej nu åter till stickningen ett tag
Kram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar