måndag 2 januari 2012

Året 2011

En liten tillbakablick på året 2011:
 Många resor blev det!!! Jag är så glad att jag under året fick uppleva det jag gjorde. Det hade jag aldrig förväntat mig.
Men året började lite jobbigt då en av mina söner fick en pneumothorax och låg på sjukhus över nyår.
En spontan januarimiddag med vänner blev det 


Min son väl hemma från sjukhuset var jag där och hjälpte till lite.....Han önskade sig sushi att äta; självklart var mami i väg och köpte. Första gången jag äter det. Mumsigt.
Vann biljett till trädgårdsmässan och tog med mig mor och syster dit. Trevlig dag.
Så var det dags för Londonweekend.....
Tallinweekend.......
..för att i juni åka till Side i Turkiet med min vännina som precis hade fyllt 50 år

Sommar och en tur till min fd hemort Åre....mysigt.

Åreturen fortsatte till Trondheim.

Tillsammans med sambo och hans barn gjorde vi en tur till Helsingfors

För att i augusti fortsätta till vår planerade resa till Thailand (Hua Hin och Bangkok).
Hösten som kom tog jag ett skutt ut i arbetslivet igen och startade min Reflexologiutbildning. Så underbar utbildning och jag ser fram emot nästa  steg.....Men saker inträffar och efter en del tester och intervjuer fick jag ett nytt jobb med start i mars 2012. Då blir det först ett halvårsutbildning.
Spännande 2012!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar