fredag 16 december 2011

 Nu har vi snart jul i våra hus, julen är kommen hopp tralalala................
Igår hade vi julbord med våra arbetskamrater. Gott och mumsigt! Men jag är nog inte så jätteförtjust i det här med julmat, ledsnar snabbt. Men inte på lutfisk! Det är bland det godaste jag vet.
 Tredje advent och på söndag är det redan fjärde advent. Det rusar fram vill jag lova, känns inte riktigt som jag hänger med. Men en sak är säker: Jag längtar till nya året 2012 och ser fram emot alla nya möjligheter och utmaningar. Hoppas verkligen att jag kan bli mer ärlig mot mig själv och framförallt lyssna på min kropp och mitt inre. Just för tillfället håller min kropp att säga ifrån rejält; fryser, värk i öronen emellanåt, migrän.... ja det finns mer bevis på det och även två viktiga personer som "hytter med fingret " mot mig! Ja jag lovar att lyssna mer på min kropp och mitt innersta (*ler*)
 Min syters fina arrangemang inför julen är det på bilderna ovan. Riktigt fint har hon gjort.
Skulle ha legat under filten och lyssnat på fin julmusik och läst denna spännande nya tidning. Kanske jag hinner några sidor innan jag och yngste sonen med sambo ska åka och hämta deras lille kattunge.
Ha en skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar