måndag 29 augusti 2011

Vilken dag! Men positiv dag. Jag började med att gå till gymmet för ett träningspass som avslutades med 1 1/2 mils cykling. Hem och åt lunch för att sedan möta upp mamma för en promenad som varade i en timme drygt.
När jag kom hem slängde jag mig i soffan med att glas vatten och ett päron. Ser precis att jag inte orkat sträcka mig efter vattnet.
Det var några veckor sedan jag tränade av olika orsaker och så tar jag i så här!
Och jag som har fått lära mig att man inte ska gå ut för hårt i början.........
Får se om jag kommer upp ur sängen i morgon ;-)
På promenaden med mor såg vi massor av fina slånbär. Fick en riktigt fin minnesbild från barndomen när man var hos farmor och fick slånbärssaft. Mums.
Hoppas bara att bären kan få sitta kvar tre frostdygn, så man kan ge sig ut att plocka lite. Men människor har så bråttom nu för tiden och sliter av dem så for det bara går innan frosten. Tålamod är bra. Det finns säkert bär till alla som vill ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar