fredag 26 augusti 2011

Nu har jag sovit ikapp efter den långa resan hem.
Promenad  och fika med mor och hennes väninna på "stan". Fint väder och varmt blev det senare på eftermiddagen. Skönt att få njuta av sommarvärme ett tag till.
Plockat fram lite bilder från min mobil från resan i Thailand. Skönt att titta på bilderna och försöka glömma vardagen en liten liten stund till.
Nästa vecka är det september och vi säger säkert frågande: Var tog den här sommaren vägen? Det gick så fort. Jag gillar årstiderna och tycker väldigt mycket om hösten. Härlig luft och underbara färger.
Men vi gottar oss i sommaren ett tag till tycker jag.
Ha nu en riktigt skön helg alla. Nu ska jag ta tag i att sticka klart mina två stickningar som ligger bredvid mig. Imorgon börjar projekt : ta bort allt det som tillkommit på kroppen i sommar. Stavgång gör säkert susen
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar