lördag 27 augusti 2011

I gårkväll hade jag en riktigt skön mysstund. Mörkt och skön ljummen luft ute, lite nya blommor i balkonglådan. Jag tände ljuslyktor på balkongen. Ljus i massor tycker jag mycket om.
Mina pelargoner är hos min syster eftersom jag har varit borta. Men i dag ska jag försöka hämta dem. Och ja! De ska få plats hemma trots nya blommor. Älskar mina pelargoner.
Kortet är taget med mobilen så det är inte den bästa bilden.
 Det är så skönt att krypa upp i soffan och "sura" lite. I dag har jag skickat i väg lite viktiga brev varav ett som jag egentligen inte ville, men som jag intalar mig var det enda riktiga just nu. "suck". Nu väntar jag med spänning på att allt ska ordna sig för mig till slut. Jag vill behålla min positiva tro men ibland slås fötterna undan och man glömmer att tänka: "Jaja det här är meningen....allt blir bra." Men man är ju inte mer än människa.
Nya Femina och min stickning gjorde min kväll avslappnande och mysig. Nu ska jag ta ut min cykel på en liten runda i det vackra vädret.
Jag håller mig nog på vägarna i solen idag och inte skogstigarna.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar