tisdag 29 december 2009

Skid premiär

Vädret svänger då snabbt.
Igår regnade det och idag har det varit en strålande dag med -14 grader.
Mina nära kära vänner ringde och frågade om jag ville följa med på korvgrillning?
Gärna svarade jag och klädde på mig och for iväg. Väl dit hade de plockat fram längdskidorna!! Ups!
Jag har då inte åkt på längden på oerhört många år. Hade jag vetat så tror jag inte att jag hade följt med; men, men det gick över förväntan och vi åkte inte så långt....
Men skönt med lite natur, eld och korvgrillning.
Kanske dags att leta fram sina längdskidor igen.....

Och igår hade vi en mysig dag i min lilla stuga......Med nära och kära som firade min födelsedag tillsammans med mig. Tack för att ni kom!
Sönerna mina var dock upptagna med annat. Det är ju så ibland tyvärr. Saknar dem. Tar nog tid att vänja sig med att inte få se och prata med dem varje dag.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar