söndag 20 september 2009

Inflyttningen fortsätter




Nu äntligen börjar mitt nya hem att ta form!!
Det är så roligt att äntligen få ha sina egna saker och köpa och inreda som man vill ha det. Roligt att se ett hem ta form.
Jag hyr en söt liten stuga på landet med en damm som porlar och stenar i trädgården.
Min härliga bästa mamma kom idag och diskade, torkade och plockade in saker i köksskåpen Hon tog även med sig plast, papp i sin bil. Min äldsta son körde möbler och hjälpte mig att bära in möblerna..
Första gästen var hyresvärdens katt som kom och hälsade mig välkommen!!
Och i dag har hon kommit in, gått och lagt sig på köksmattan där vi höll på för fullt jag och min underbara mor. Där låg hon och sov så sött.
Tur så hade jag även hjälp av en av mina underbara vänner, som skruvade och skruvade möbler i lördags.
Vad skulle jag ha gjort utan dessa underbara människor!!
TACK!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar