söndag 2 augusti 2009

Fika i det gröna



Snart har även den här sommaren rullat förbi. Jag vet att många, och även jag en smula, inte tycker att det har varit speciellt bra väder. Men det har ju faktiskt varit varmt trots att himlen inte har varit klarblå. Själv har jag ju upplevt en hel del just ute i naturen. Tyvärr blev inte min cykling optimal den här sommaren eftersom jag i juni trampade snett i en trappa på jobbet och fick börja sommaren med kryckor i två veckor. Ledbandet är fortfarande svullet och ont emellanåt så jag tror inte att cykling i skogen är det optimala än. Men jag tror ju att allt har en mening och jag behövde "stanna upp" i livet. Det går inte att "rusa" fram.

Passa på i dag söndag, kanske sista dagen på semestern för en del, att ta en promenad och njut av sommaren oavsett väder. Glöm inte att packa med fikakorgen!


"Det finns två sätt på vilka man kan leva sitt liv. Ett som att inget är ett mirakel. Och det andra som att allt är ett mirakel."
Albert Einstein

1 kommentar:

  1. Hallo!!!!
    Vad glad jag blev, ny blogg.
    Jätte fin....
    Hur får du bilder på bloggsider och hemsider jag gärna läser???

    Kram annica

    SvaraRadera