söndag 2 augusti 2009

En underbar dag




Nu är den här söndagen snart till ända och jag går in på min sista semestervecka för den här gången. Fyra helt underbara veckor, jag tackar alla som jag har träffat och tillbringat både dagar och stunder med. I dag tog jag och min väninna med oss kaffetermos. Styrde stegen mot ån och satte oss där och bara njöt av atmosfären, fåglarna och faktiskt över livet ♥. Sedan blev det en sen lunch på Tzaziki (rätt stavat?). Vi firar också i augusti 20 år som nära vänner. Det är härligt. Kvällen slutade med att jag hämtade ett databord hos min väninna som hon skänkte till min ena son och hans sambo. De har i veckan flyttat ihop och jag är så glad för deras skull. Jag tackar för allt jag har gjort och varit med om den här dagen. Jag kommer att sova djupt och skönt, vakna utvilad och ser fram emot den nya dagen. Varje nytt ögonblick innebär en ny möjlighet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar